Sverige i morgon

Nu går mina ögon i kors. Efter alla dessa intensiva dagarna känner man att kroppen är helt slut. Vi har åkt fram och tillbaka, gått, gått, gått och gått hit och dit och överallt. Allt för att hinna med så mycket som möjligt. Gått upp tidigt, lagt oss sent osv.. Men idag är jag extra glad iallafall, för att jag har hittat 2 nya märken till min butik. Jätte fina saker, och till bra priser! De kommer redan att finnas några på plats på lördagen eftersom det skickas idag. Sen kommer nästa leverans från det andra märket om ca 2 veckor.

Jag hittade också en hel del idag som jag är så nöjd med. Äntligen har jag hittat en fin vårjacka och en ny skinnjacka. Tänkte lägga upp bilder på det i morgon för jag orkar verkligen inte nu. Ska bokstavligt talat hoppa in i sängen.


Godnatt sov så gott...



Den nya koftan jag köpte i tisdags på Il Salvagente som är en märkes outlet. Från Manila Grace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback