Sunday morning

Nu är det söndag igen, denna veckan har gått så himla fort. Jag har haft en liten söt tjej på prao hela veckan som har hjälpt till. Säkert därför det har gått ovanligt fort! Igårkväll hade vi pizza, godis och film mys hos Helene och Frank. Annars har vi bara varit hemma och tagit det lugnt i veckan. Jag sitter med ett berg av saker som måste göras, det händer så mycket nu igen känns det som. Idag blir det en skön dag hemma med små saker som ska göras innan jobbveckan börjar igen. Vet inte vad jag ska skriva mer så jag återkommer när jag har något mer vettigt att säga :-)
Puss & kram
Lite peppande budskap en sån här tråkig söndag,
Tjugo år från nu
kommer du att vara mer besviken
över de saker du inte gjorde än över de saker du gjorde
Segla iväg från en säker hamn
Fånga farliga vindar i dina segel
Utforska
Dröm
Upptäck
Chanser i livet får man inte, de tar man.
Tänk på vad du skulle göra om du visste att du inte kunde misslyckas.
Life isn´t about waiting for the storm to pass, it´s about learning how to dance in the rain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback