HÄNDER MYCKET

Jag är sämst på att blogga, även om jag faktiskt tycker att det är kul när man väl har tid och skriver. Det blir liksom som ett arkiv i ens liv, lite tillbakablickar och minnen.
Jag jobbar varje dag, mån-sön. Blir någon dag lite här och var ledigt.. Det är egentligen så mycket jag vill skriva, men eftersom jag inte alls vet vilka som läser min blogg vill man inte berätta för mycket.. Det får komma med tiden.
Egentligen vill jag bara skrika ut, hoppa av glädje, skratta och gråta haha, för jag kan inte riktigt förstå vad jag ger mig in i. Det är definitivt en dröm som kommer att gå i uppfyllelse och jag är så himla tacksam för alla omkring mig som stöttar.
Igår blev det fika och mys på Viva efter jobb med Emelie, år och dar sen vi träffades. Vi hade tusen saker att prata om och det kändes så skönt att träffa henne. Sen är det jobb på Egoo resten av veckan och på lördag ska jag hem till Sabrina för lite lördagsmys!
Bild från igår på jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback