onsdag

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, har bara inte hunnit! Är på jobbet nu och det är ganska lite folk idag. Tänkte jag skulle ändra headern idag också men det hinner jag nog inte nu, är redan trött på den, ser lite mesig ut haha! Annars har det inte hänt så mycket nytt, väntar på en tjej som ska vara modell för hemsidan, därför det har dragit ut på tiden en hel del. Sen var en del av leveranserna försenade också. Men jag hoppas kunna fotografera allt denna veckan och öppna upp det nästa :) Har även skaffat en lokal för lager och kontor i Ramlösa. Jag och Davve va där i söndags och städade, monterade upp skrivbord och lagerhyllor. Nu ska bara hyllorna och väggarna målas vita. Ha det så bra! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att det går framåt med allt=) Du är för duktig! Hoppas att ni har det bra annars. Ska vi planera in en träff snart kanske, någon helg i maj om du har tid? kram malin

2010-03-11 @ 17:31:41
Postat av: Louise.

Det ska bli så spännande gumman! Lycka till!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback