på jobbet,

Slutar om ca 1 1/2 timme, sen halv 8 ska jag möta upp Maria och Aleks vid gina för att gå ut och käka. Varför får jag nog inte skriva, men det är iallafall något som Maria ska hitta på! hiihi. Idag har dagen sprungit förbi känns det som. Ska jobba i morgon också och sen på fredag ska Louise göra om mina nagar, tipparna är typ utväxta nu till halva naglen så det ser inte speciellt bra ut.. Annars är det fullt upp med allt annat som händer just nu. Jag vill inte säga något förens det är 100% klart.. Men det är iallafall mycket jobb och den 28 Januari åker jag och Davve upp till Stockholm över helgen. Ska sova hos Anna en natt och sen hos Sara de andra. Vi har inte bestämt om vi ska stanna till lördag söndag eller måndag. Vi får se.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback