i sthlm!

Får skriva ett snabbt inlägg för vi ska iväg vilken minut som helst. Jag har inte haft tid att vara vid datan sen vi kom hit. Allting är jätte bra, har varit lite strul med tågtrafiken och vädret här i stockholm men annars så är allt bra. Vi var på mina två möten igår och det ena gick dåligt men det andra gick jätte bra. Efter det gick vi från stureplan till Nk i snökaos och sen hem till anna för att ta våra saker. Sen var alla tågen hem till sara helt försenade så vi var inte hemma hos Sara och Oskar förens vid kvart över 10. Då hade dem lagat tacos och dukat fram massor med mat oh det var precis vad vi behövde. Nu ska vi hälsa på Krilles mamma Marianne och sen ska vi hem till Saras mamma och äta middag. Nej nu väntar alla på mig, jag skriver kanske igen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback