det börjar närma sig

Såååååå tomt det har varit i stan idag, har kanske haft 15 kunder på hela dagen. Såhär lite folk har det inte varit sen förra året precis när jag började. Men jag har fått gjort en massa så det gör inget för mig :-) Bland annat ändrat designen lite, det var nog på tiden nu! Nu är det mesta klart med min web butik, väntar bara på kläderna nu så att jag kan få upp allting. Jag kommer att sälja bland annat Line of Oslo, Granath, Stylesnob och Steverlynck i shopen. Jag hoppas att den kan vara igång till slutet av nästa vecka iallafall. Till helgen ska vi till Köpenhamns modemässa och köpa in för höst/vinter av några märken. Sen kommer sakerna från Granath i morgon! Kommer att skriva adressen till butiken här så fort allting är klart. 
Nu slutar jag om en halvtimme, är så trött och slö, så ska bli skönt att komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback