Nu är julen över och ett nytt år väntar. J...

img_2522 (MMS)

Nu är julen över och ett nytt år väntar. Julafton var jätte mysig, firade hemma hos Davve med hans familj. Jag åt Ungersk julmat vilket var jätte gott!  Igår startade vi mellandagsrean i båda butikerna, och det var rent ut sagt kaaaoos!! Jag var själv på Egoo hela dagen och det var så himla mycket folk, alla provade överallt   . Det var 50% på allt så det var nog inte så konstigt.. Öppnade kl 9 och tio minuter senare var den lilla Butiken full. Fröken Ethel var en enda lång kö! Kul att det kommit igång så snabbt. Idag var det lite lugnare men endå mycket folk hela dagen, så nu är jag verkligen slut i rutan! Ska ta itu med en massa papper nu som bara ligger överallt och sen ska jag däcka i sängen. Är ledig i morgon :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback