Inköpsmässa i Köpenham

Idag har det varit en heldag i Köpenhamn. Gick upp 6 och tog båten över kvart över 7, sen kom jag hem nu runt kl 9. Det blir en massa fint till vår/sommar 2010, bland annat en hel del väskor/accessoarer från Stylesnob. Deras kollektion var helt magiskt fin! Tänk att man måste vänta 6 månader nu innan det kommer. Nu ska först höst/vinter levereras och det blir mycket jobb!

Vet inte riktigt var jag ska börja nu, det är så mycket som ska hinnas med och göras. Efter en veckas semester är jag helt back i tiden. Men jag kommer ifatt så småningom..
Lite bilder från idag,
En av inköpshallarna Oksnehallen
Davve med Chefs redaktören från tidningen KING
Min fina älskling
Jag utanför efter inköpen

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hejsan! :)



Trevlig blogg att läsa först och främst!

Men hade du inte en egen liten butik innan? Läste att du jobbade i en annan butik nu i city, blev lite nyfiken bara :)

2010-08-13 @ 15:34:35
Postat av: Caroline

Tack! Nej jag har en egen webshop noveliastore.se (därför jag var på inköp i köpenhamn) sen jobbar jag vid sidan om i en butik i stan. :)

2010-08-13 @ 16:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback