I den nya butiken

Nu stänger jag om snart en timme. Har jobbat i Martinas nya butik nu mån, tis onsdag. Hon öppnade den i lördags så det är helt nytt! Lokalen är så stor och luftig, jätte fint har dem fixat det här. Men lilla söta egoo ska såklart finnas kvar iallafall. Nu blir det mycket jobb framöver, i båda butikerna antagligen, vi får se hur det blir :)

Efter jobbet ska Bella med mig direkt och fotografera det nya som kommit till min webshop, är mycket saker idag så det lär ta ett tag.. Är helt slut egentligen men vad gör man inte! Allt som är kul går även om jag bara hade velat lägga mig ner här och nu och sova.
Här tog jag några bilder på butiken med webkameran, inte dem bästa bilderna men så länge iallafall.
Pussssss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänkte att du kanske ville se detta: http://www.mogis.se/2010/08/inspiration-fran-novelia-store/#comments :)



Vart är affären öppnad nu? :)

2010-08-26 @ 15:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback