söndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Jag har egentligen massor med saker som jag skulle vilja skriva, men jag kan inte göra det riktigt ännu.. Igår var Fredrica här så vi gjorde klart loggan nu, bara lite små saker som ska sättas till! Är jätte nöjd med den. Jag hade först en väldigt speciell med en massa krimelkrams runt om, men nu bestämde jag mig för en helt neutral fast speciell på sitt sätt. I veckan blir det mycket jobb igen, ska ha två praktikanter i morgon från högstadiet i 4 timmar.. Sen ska martina till Kanarieöarna igen, så jag ska jobba tis, ons tors och fre. Idag blir det nog bara en hemmakväll, har lite saker jag måste göra eftersom jag jobbar nu i veckan. Eller så blir det någon fika senare kanske.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback