19 Maj

Trodde att det skulle vara fint väder idag så jag hade planerat att sola hela förmiddagen. Men nej, då är det moln över hela himlen. Så jag har varit ute och gått en lång promenad, och bara tagit det lugnt. Om en timme ska jag köra och hämta fredrica och sen till malmö. Idag ska jag iallafall börja sy på kjolen, mönsterna har tagit hur lång tid som helst, har ungefär 12 mönsterdelar till en enda kjol. Men jag lär mig iallafall det är huvudsaken!
Jag ska förresten rita upp några skisser och skicka till en kille i thailand som Marias pappa känner, så får vi se hur det går. Har inte allt för stora förhoppningar om att det kommer fungera med allting, men en möjlighet är det iallafall :):) Här är en bild till av dem vi tog för några veckor sen på den första klänningen som jag gjorde i Milano.


Modell: Julia från sweden models
Makeup: Maria Alkefelt
mroxx.se
Bild: Lina Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Anna-Lisa

Ursnygg.

2009-12-13 @ 22:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback