veckorna susar förbi

oj vad det ekar här i bloggen. Har hänt en massa sen jag skrev sist, vet inte ens vart jag ska börja mer än att jag har börjat jobba en massa, fyllt år och lite sånt! Sydde även klart min kavaj, men den är inte helt rätt sydd så därför ska jag sy om den i andra tyger som jag vill ha och rätta till små felen :) Nästa projekt är en tröja som louise vill ha, ganska komplicerad så det är bra träning! I lördes firade vi min födelsedag på utposten med de närmsta, var verkligen jätte mysigt! när jag kom dit hade dem redan beställt in en drink med tomtebloss på. Tråkigt nog dog min kamera efter endast 4 bilder, så emelie har resten! här bjuder jag iallafall på två:


Öppnar prestent från emelie och martin som innehöll....


två superfina te muggar med hjärtan på och ett presentkort på electa!

Sen i söndags blev det lite kalas här med tacos och tårta. fick en jätte söt hunkydory kofta av davve och en provdocka med mått och allt av mormor och morfar som ska hämtas nu i veckan! och på kvällen nyttjade jag och älsk ett erbjudande om att hyra gratis film på bogarts på sin födelsedag! mycket uppskattat :)
I morgon blir det jobb 11-18 sen får vi se vart dagen leder mig, natti natti

Kommentarer
Postat av: mamma annika

Grattis Gumman ! Va kul med en provdocka, nu kanske du kan göra nåt snyggt åt mig o malin

kramar

mamma annika

2009-03-04 @ 10:09:18
Postat av: helsingborgare

Jobbar du på butiken ego?



Sen undrar jag om du jobbat på expert stormarknad?

2009-03-05 @ 11:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback