söndag

Idag har det hänt absolut ingenting, förutom pluggat en del. Vi ska färglägga alla illustationer, fast bara hudfärg.. Sen ska jag börja skissa på en kjol.. ska försöka få med så många olika moment som det bara går eftersom jag vill lära mig. fickor, draperingar, osv. Jag ska börja med mönstret till den på torsdag. Sen bli det mycket jobb, min chef ska till kanarieöarna så inte nästa vecka men nästa ska jag jobba varje dag mån-lör. Men det är bara kul, i lördags var där folk hela dagen, de provade i alla hörn haha. Jag hade en som provade i provrummet, en bakom kassan, en på toaletten sen stod det två vid varsen spegel, helt fullsmockat alltså. Vi har fått in sååå fina saker från Stella Nova, två linnen jag vill ha men det är alldeles för dyrt för min kassa just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback