shoppingförbud

Varför är det alltid så att när man inte har pengar eller när man har "shopping förbud för sig själv" är det precis då man hittar ALLT man skulle vilja ha? Sen när man väl har lite pengar och man planerar in exempelvis en hel dag i köpenhamn, då hittar man absolut ingenting. Just nu är jag inne i en fas då det nästan är jobbigt så mycket saker jag har i huvudet som jag skulle vilja köpa. Idag innan min skola började så vandrade jag runder i en timme i Malmö eftersom jag inte hade något annat för mig. Och det skulle jag ju inte gjort, jag hittade så mycker saker som jag hade kunnat köpa om jag inte hade haft det här "shoppingförbudet för mig själv" och lite mer pengar att röra mig med. Så Jobbigt!
Bland annat en superfin väska från Guess, ett par nyinkomna tiger jeans, massa olika tunikor, två fina sommarjackor/kavajer och ett par jobbigt fina sandaler! Då går man där och håller i alla fina saker, rör lite på dem, kollar priset 4 gånger, sen biter sig själv i munnen och går i slow motion ifrån den fina skapelse man för några minuter hade på sig i en drömvärld. Haha okej lite överdrivet kanske, men nästintill!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej! Jag har följt din blogg, när du varit i Milano. Jag skulle gärna vilja fråga efter dig mailadress, för att ställa lite frågor kring IED utbildningen. Släng gärna iväg ett mail med din mailadress! Tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback