på jobb

Sitter för tillfället på jobb och degar lite.. Har inte varit alls mycket folk idag men hade precis en kund som handlade lite iaf. Började kl 2 och ska jobba till 6. I morgon kommer det komma in nya kläder från två olika märken, sjukt fina saker så det ska bli kul! Just det var ju på en photosession i söndags med Maria och en fotograf som hon kände. Bilderna kommer att bli super fina och alla var i mina kläder som jag har sytt, bland annat kavajen som jag inte har visat ännu. I morgon ska vi träffas igen och välja ut vilka bilder vi vill ha. Jag håller på med en hemsida nu där jag tänkte lägga upp sakerna jag syr och kanske så man ska kunna beställa men det får vi se.
och om ni inte har sett filmen changeling med Angelina Jolie, så SE den!! det är den bästa filmen jag har sett på länge. och en shopaholics bekännelser var också riktigt rolig. nu ska jag återgå till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback