sommar sommar

idag har jag jobbat till 3, sen skulle jag åkt till malmö men hade sån huvudvärk så jag var tvungen att stanna hemma. Får ta igen det nästa gång.. Igår körde jag och älsk ut till gröningen och köpte glass, fast vi trodde det var varmare än vad det var så det blev lika snabbt in i bilen igen. Sen åkte vi hem och bara tog det lungt istället. Idag har jag fått mitt sommarschema så nu vet jag exakta dagar när jag ska jobba, jätte skönt! fast det börjar inte förens vecka 27. Nu lär det väll bli dåligt väder igen, det är inte långa stunder vi får känna på sommaren här inte. Men då får man ta vara på de få dagarna vi får helt enkelt. Nu börjar strax Paris Hiltons nya program på 3:an, får vi se hur det är!

bilder från igår på jobbet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback