som ketchupflaskan

ibland händer det ingenting, sen helt plötsligt kommer allt på en gång, haha, som pappa sa idag precis som ketchup flaskan! Och precis så är det just nu, är lite förvirrad faktiskt, men samtidigt vet jag att alla val jag gör kommer jag göra från hjärtat och precis så som jag känner för att göra just vid det tillfället. Det är iallafall en del saker på gång nu, men det är bara kul. Har en sån positiv energi och försöker hela tiden att vända om alla mina dåliga tankar och funderingar till positiva, för det blir trots alltid precis så som du tänker och så som du agerar. Jag har haft nog med dåliga tankar och dåliga dagar nu, orkar inte det längre! Jag behöver detta, och jag vet att detta är min belöning för allt skit som har hänt, förlåt men så är det. Jag känner bara att en vändning är på väg och jag ska göra allt jag kan för att göra detta till det bästa, hur det än blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback