i morgon bär det av!

Planerna har blivit lite annorlunda eftersom davve överraskade mig med att ha bokat både tåg och hotell över helgen i göteborg. Han fyllde ju år igår och ville fira det lite annorlunda :) fast egentligen borde det ju vara jag som överraskade! men men, det ska iallafall bli jätte kul! Vi ska bo på SAS Radisson mitt emot centralstationen, fyrstjärnigt och allt. Så i morgon 09.53 avgår tåget mot gbg!
Idag har dock dagen varit mindre kul, fick känningar av uinvägsinfektion igårkväll, och har inte kunnat sova på hela natten, fy för säger jag bara. Har aldrig varit med om en värre, men nu har jag iallafall fått antibiotika så det ska ju börja släppa snart.
Nu ska jag ner och fixa mat, och sen börja packa vad jag ska ta med mig, vet inte ens vilken väska jag ska ha!?






och du jenny-numera utan blogg. Du får gärna maila mig med dina frågor
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback