måndag igen

Fötlåt för den dåliga uppdateringen, men det har varit så mycket nu så jag har verkligen inte haft någon tid. Sara från stockholm har varit här sen i onsdags och igår åkte hon hem. Sen har det varit helsingborgsfestivalen, igår var jag aleks och terese på ullared och idag jobbar jag! Jobbigt och tråkigt nog kan jag inte lägga in några bilder. Förstår inte vad som är fel. Om det är någon som vet varför jag inte kan lägga in bilder från en mac så skriv gärna hur jag ska göra. För det är så tråkigt utan bilder.. Ikväll blir det middag och övernattning hemma hos aleks pojkvän daniel (snart aleks hem också, hehe) 
Är ledig nu två dagar i rad, sköööönt ! Nej nu slutar jag om 40 min, hej så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback