hej & hå

ännu en dag som har gått, kan inte förstå att det redan är den 20 januari?? hallå var tar tiden vägen? har varit hemma i mer än en månad nu. och det känns bra! Visst jag tänker ofta på Milano, på min klass, lägenheten, Malin stan och allt sånt som man helt enkelt saknar. Men man får tänka allt som ett fint minne i ens liv och istället glädjas åt den tiden jag hade där. Nu är det fullt upp här också och många tankar fram och tillbaka. Ena sekunden känner jag en stress inom mig att gud jag är snart 21, jag har inget jobb, ingen bil, ingen lägenhet, är det inte runt 23 man ska få barn? Men sen direkt efter kommer ett lugn där jag istället tänker att jag faktiskt bara är 21 år och inte 31. Jag tror att om man stressar sig fram för mycket kommer endå allt bara bli pannkaka.
Iallafall förlåt om jag babblar en massa oviktigt men måste lufta lite! Nu har jag iallfall anmält mig till utbildningen och igår var jag runt och sökte jobb. Ett ställe kändes hur bra som helst, nu får man bara hoppas på det bästa. Man är ju inte ute i den bästa tiden nu heller precis för att söka jobb.
I söndes körde jag till maxi och storhandlade kan man väll säga. Har lagat mat till mormor nu både igår och idag! igår blev dett kycklingfilé stekt i vitlöks smör och klyftpotatis, och idag broccolifyllda lövbiffar med tagliatelle, mumsfilibaba!
har en sån nyttig vecka nu, ska inte äta något onyttigt, eller alltså som exempelvis chips, godis, micro mat osv. Känna efter om det är någon skillnad eftersom jag har varit väldigt trött och omotiverad sen jag kom hem.
Annars är det rensning på hög nivå här i mitt lilla rum, har fyllt en stor sopsäck nu, och det känns inte som att jag är halvägs ännu. Har lagt in lite annonser på tradera också, redan tjänat ihop över 500!! trodde faktiskt inte folk skulle köpa sånna skit saker, men tydligen gör dem det och det är ju bara tur för mig ^^! Fast nu har jag lagt in mycket oanvända saker också som jag helt enkelt inte har använt! kika gärna
här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback