löööördag!

vad skönt det är med helg, även fast jag inte känner så jätte stor skillnad just nu eftersom man är ledig varje dag.. men helgen är endå alltid något speciellt!
Nu har det blivit lite andra planer för lilla mig, jag känner att jag vill ha mer erfarenhet innan jag söker jobb på riktigt. Så i februari börjar jag på design skolan i Malmö, två kvällar i veckan för att läsa mönsterkonstruktion och sömnad. Det varar fram tills juni, sen får jag se vad som händer, om jag kanske ska söka till något som heter produktionsutbildning vilket innebär att man blir förbered inför arbetslivet. Det är som en "master" kurs utomlands kan man säga. som endast varar i 18 veckor, alltså fram tills december detta året. Men som sagt, inget är helt klart! Jag ska ta detta först iallafall, och nu ska jag försöka få tag på något extra jobb på dagarna, kan ju inte ligga och slappa varje dag! det händer mycket just nu, men det är bara kul :)
Snart kommer älsklingen hit, det blir väll någon film eller nåt sånt, hoppas ni får en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback