Jobb.

Idag fick jag ett efterlängtat samtal, ska till butiken på onsdag nästa vecka och förhoppningsvis kommer jag börja jobba lite grann snart. Men vet inte alls hur mycket timmar det kommer bli, men det gör ingenting huvudsaken jag har ett jobb och en liten inkomst iaf nu medan jag går denna kvällsutbildningen. Det är en nyöppnad liten butik som är jätte mysig, ägaren köper in kläder och accessoarer från Spanien och från Danmark, ska verkligen bli jätte kul!

Annars var jag hos läkaren imorse och kollade min nacke, men det var inget fel, bara jätte spända muskler i hela nacken och skulderbladen. Som tur är så börjar jag på friskis på måndag. Har inte tränat på hela detta året, så det ska bli skönt att komma igång med det.. Sitter och väntar på att davve ska ringa vi ska nog köra ut till väla en stund.


Kommentarer
Postat av: jasmin

lycka till carro :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback