grattis pappa!

Sitter och väntar på att Aleks ska ringa nu. Ska ner i stan och ta en söndagsfika :) Körde davve till jobbet i morse, så var klarvaken vid 6! men tack och lov så somnade jag om tillslut och sov enda tills 11. Ikväll ska jag sova med älsklingen men vet inte om det blir här eller hos honom ännu, för på tisdag morgon ska han till stockholm med hans familj enda tills torsdag :( Vad ska jag hitta på alla dem dagarna? hittar väll något att sysselsätta mig med. Nu ringde aleks så ska ner och ta på mig jackan osv. Hejsålänge<3

och grattis pappa på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: malin

Postat av: malin

hej vännen! hur är allt med dig? hur har du det hemma, med jobb sökande och allt? saknar dig massa och längtar tillbaka massa.Hoppas att allt är bra. kramar

2009-01-26 @ 12:14:22
URL: http://malinsjobom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback