aj så dålig jag är på att blogga!

idag hände nog den klantigaste saken jag varit med om, stupade mitt i backen när vi va på väg från älsklingen. Det var något rött hårt plastband som jag råkade sätta foten i och vips låg jag framstupa på marken. Slog i hakan och knäna, tur det, så jag inte slog ut någon tand eller något. Men nu kommer jag nog få ett stort blåmärke på hakan, men men, vad gör det egentligen?
Igår va jag och aleks hemma hos emelie. Vi köpte med oss tomatsoppa och alla tillbehör,, sen lagade vi mat och bara snackade en massa. Aleks körde mig till stan och sen åkte vi hem till davve.
I lördes va vi på Ikea, så jag fick köpt en hylla. Har ju massvis av saker med mig från Milano, och hälften står fortfarande i kartonger. Jag är sämst på att sortera bort saker, vill helst spara allt. men jag måste nog inse nu att det inte går.
Nu har jag iallafall ett litet hum om vad jag ska göra. Håller på med min portfolio nu, och ska prova söka jobb, även fast chansen är minimal. Sen har jag hittat en massa backup kurser, som är påbyggnads utbildningar eller hur man ska förklara. Dem hjälper även en att komma in i arbetslivet, eftersom det är så stor konkurans.

Ikväll blir det upp packning av låda 5, köpte galgar på ikea eftersom alla var slut, så nu kan jag fortsätta med det. Sen ska jag fortsätta på min portfolio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback