fredag.

Det har väll inte hänt så mycket sen sist jag skrev.. Igår var jag & louise och tränade igen, har faktiskt inget träningsvärk idag vilket betyder att jag förmodligen inte tränade tillräckligt.. Vågar inte ta i för mycket eftersom det var så länge sen jag tränade sist.. men det blir bättre och bättre! Sen på kvällen körde jag hem till davve. Idag var vi en snabbis på väla och sen kom Szili och Tomme och hämtade upp oss. Provkörde en Audi S3, herregud, jag rörde bara lite på gasen så var jag uppe i 90 kändes det som! Sen körde jag bara hem och nu blir det strax Maxi för att posta lite saker från tradera och sen hem & kolla lets dance!
I morgon ska vi antagligen bowla med emelie och martin, ska bli skojjigt :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback