söndag

skrev precis ett helt inlägg sen när jag klickade på spara och publicera, då kom första sidan upp! allt försvann, så jobbigt, så nu orkar jag inte skriva om allt. Var iallafall jätte trevligt hemma hos min morbror igår på deras sommarfest. Vi var över 20 pers och gjorde lekar och en massa annat. Vid två delade jag och davve en taxi hem med Emma och Nille, eftersom det redan började kl 5 så var man helt slut då, och jag som fortfarande är förkyld. Det går fortfarande inte att ladda upp bilder här, så jag ska ta med den in till macbutiken i stan och se om det är något fel eller det bara är jag som är lite lost. Har iallafall laddat upp en hel del på facebook, för där fungerar det. Nu ska jag strax köra iväg till davve, är så rastlös! Så det blir nog benjamin buttons otroliga liv eller vad den heter. Har fortfarande inte sett den.. 

Sen har det hänt en hemsk olycka idag, jag tänker på dig T och din familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback