söndag igen!

Idag har jag varit slöare än slöast, har abolut ingen ork att göra någonting! Sen har jag sovit dåligt många nätter i rad, det gör man väll om man drömmer mycket? Det känns som att jag kommer ihåg alla drömmar jag har haft under hela natten och sen vaknar jag femtielva gånger. Hoppas jag får sova hela natten nu..
Men nu när jag väl har varit så slö hela dagen så helt plötsligt vill jag göra allt på en gång! Jag vill ut och gå, kanske cykla, rensa i garderoben, sen vill jag skaffa egen lägenhet och börjar leta runder överallt tills jag inser att jag inte ska ha en lägenhet ännu. Det är precis som att alla kreativa sidor kommer fram när man väl har varit riktigt slö. Nu babblar jag bara en massa gojja. Så nu tror jag att jag först ska ut och cykla lite och få lite vind i ansiktet, och sen fortsätta med mitt hemliga projekt (ha ha) eller något i den stilen, det kliar i fingarna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback