23.14

Det blev inte så mycket gjort idag, vi snackade mest och tiden sprang iväg. Men man måste väll börja någonstans? Köpte en jätte fin lykta idag, en ganska stor vit som man kan hänga tre värmeljus i, får ju börja så smått med saker som man vill ha sen när jag hittar en lägenhet.. Det är så svårt att hitta någon som man vill ha. För det är ju ingen panik, jag bor bättre här än många andra lägenheter och områden i stan. Jag ska leta, och när jag hittar den perfekta så kommer jag inte att tveka :) Måste ju tänka på att jag ska få plats med alla saker också, plus ett stort förråd lär jag också behöva.. Lägenheten jag hade i Milano var helt perfekt, saknar den så mycket! Nu ska jag borsta gaddarna och sen hoppa i sängen! natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback