ledig

Idag är jag ledig, enda dagen denna veckan. Och vet ni vad, min provdocka har kommit idag, äntligen! Har tagit hur lång tid som helst känns det som. Så snart ska vi åka och hämta den plus så ska jag köpa tyg till ett linne jag håller på med nu som Maria ska ta med sig upp till stockholm. Det ska vara väldigt enkelt men fint, hoppas det blir bra! Efter det ska jag börja direkt på Louises tröja som jag fick i uppgift att göra för en månad sen, har ju bara väntat på denna provdockan som har tagit 5 veckor sen vi beställde den. Idag funderar jag på att hoppa över kursen i Malmö, får se hur mycket jag hinner göra fram tills 4 och om jag känner att jag borde åka.
Nu är Anna hemma och i morgon kommer Tirre :):) Skulle egentligen träffat Anna igår men det blev inte av för hon skulle vara med sina kusiner, så vi tar det nog i morgon eller något istället. Nej nu ska jag byta om och sen ska vi köra iväg och hämta min efterlängtade provdocka!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kan du inte berätta lite mer om hur du kom fram till att plugga i Milano? Vilka du åkte med, kostnader etc ?=) Kram

2009-04-12 @ 18:55:02
Postat av: andy

Vad hette skolan du pluggade pa i Milano?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback