sööööndag kväll

idag var det faktiskt ganska kyligt ute, vad hände? igår var det säkert 30 grader och idag fick jag ha tjocktröja och scarfs.. Min lilla tripp gick bra, intervjuade bara en tjej inne på MiuMiiu snabbt för egentligen får dem inte lämna ut svar. Men på 2 frågor fick jag iaf varken hon ville eller ej! Sen fotade jag en hel del andra affärer till mitt arbete.Vi ska undersöka hur dem säljer sitt märke genom att titta på reklamen, fönsterna mm. och jämföra priser, kunderna osv. Men det tänkte jag hitta på lite, vill inte direkt stå inne på Gucci och kolla på alla människor som handlar, då kommer dem ju tro jag är dum i huvudet. Men jag ska iaf jobba om MiuMiu, så får vi väl se hur det blir :)
I morgon börjar vi 10.00 med exam i History Of fashion (det som vi bara fått en vecka på oss att göra) sen kl 2 har vi vår första lektion som heter Knitwear Project, spännande!

lite bilder från idag


    

första bilden, en klänning för 52000kr :) bild nr2, jag i diors fönster, nr4, denna bilen syns precis överallt i alla möjliga färger, men än så länge har jag inte sett den i rosa, hur gullig som helst!!

Kommentarer
Postat av: anna

blir ju helt sugen på att börja plugga igen när man läser vad du får göra, verkar jätteroligt! fortsätt berätta, jättespännande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback