sista pluggdagen?

Idag ska jag försöka bli klar med så mycket som möjligt! skulle vara skönt att kunna koppla bort allt nu dessa sisa dagarna innan jag ska tillbaka. Tråkigt nog kommer varken sharona eller bibbi åka med samma flyg som mig, jag är ju livrädd för att flyga, och det blir ju inte bättre nu av att flygkrashen i Madrid inträffade.. Men jag får väl bita ihop, kan ju inte direkt prata av min rädsla på grannen som sitter brevid mig, alltså måste jag leka en duktig flicka som inte alls är rädd.. Har ju faksitskt gjort det en hel del gånger innan, och om det gick bra att åka själv till thailand i 12 timmar, klarar jag nog 2 timmar till Milano? men de är iaf hemskt med flygrädsla! :/

Igår var det Aleks 20-års dag! så jag blev ditbjuden på tårta och grillad mat, hon kom hem från Cypern igår natt, så både hon och daniel hade en fin bränna. Sen åkte jag och hämtade davve i stan, sen blev det So you think you can dance och sen sex and the city och efter det 2/1 män eller vad det heter, kan det bli en bättre tv kväll?

en bild på mig och Malin för ett tag sen, saknar dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback