modevisning

Igår va vi på vår första modevisning under fashion week i Milano. Det var riktigt kul att få se allt, och speciellt människorna. Själva området där alla modevisningar är é hur stort som helst, massa olika ingångar och olika Hallar, sen står det på storbilds skärmar när modevisningar äger rum och vart osv. Denna som vi var på är en 15-årig tjej som har startat ett eget märke, med hjälp av sin pappa. Kläderna var väll sådär, det fanns några klänningar som jag tyckte om.. Det kändes lite mer som ja tånårskläder eller hur man ska säga. Men det var en upplevelse. Efter showen gick man till ett annat stort rum där vi fick plocka på oss hur mycket magazin som helst., bland annat Vouge, Elle osv. Så alla hade en stor bunte när vi gick därifrån. Sen åkte vi hem, åt och sen träffades igen i stan vid 3 för att shoppa! Jag köpte en scarfs inne på American Apparel , sen nöjde jag mig med den :) Hittade en jätte bra gata med massa små butker, bland annat en butik som säljer Odd Molly :D blev helt överlycklig när jag såg den. Sen var vi inte hemma förens runt 8. Kvällen blev hemmakväll med massa Gossip Girl avsnitt, guuuuuuuud så bra det är, jag såg tre avsnitt i morse också, kan inte vänta tills jag ska kolla på resten.

Några som blev filmade och fotograferade, antagligen några som hade med modevisningen att göra.


Jag & Laura


Min favorit av klänningarna


nästan alla i slutet


Doris & Laura i Metron

Kommentarer
Postat av: tirre

va vilka är alla dem ? får ni gå på modevisningar ??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback