äntligen klar!

ääääntligen klar :):) ska bara sätta ihop det sista i morgon i pärmen, för jag kan inte använda mitt hightec spraylim här inne för då kommer det lim överallt. Idag har det varit full gång med allt möjligt. Först gjorde jag klart mitt arbete som var den här intensivuppgiften (workshopen) för Fendi. Sen började jag montera ihop det största arbetet hittils, och ni anar inte hur skönt det känns att vara klar.

Jag bara babblar om mina arbeten hit och dit, ni måste vara ganska utråkade och säkert inte orkar läsa allt :P
så nu tänkte jag visa lite bilder på detta arbetet i Personal design där vi sammanlagt har gjort 30 illustrationer. 5 illustrationer till en designer, så det är för 6 olika designers. Elsa Schiapparelli, Vivienne Westwood, Issey Miakey, Dior, Madeleine Vionnet och sen fick man välja en egen så valde jag svenska Odd Molly.

såhär såg köksbordet där jag jobbar ut i eftermiddags


Här ligger 4 av sex högar uppradade med moodboarden först


forfarande bara 4 av sex designers (hade inte klistrat på svart baksida på dem andra då)


illustrationer för Dior


illustrationer av Odd Molly






Issey Miakey




elsa schiaparelli




madeleine vionnet




där var någon illustration från varje designer :) lägger inte upp alla eftersom de tar alldeles för lång tid! verkligen segt att lägga in bilder. Men det blev endå en hel del. Nu ska jag kolla något avsnitt sexandthecity och sen sova. Känns som en stir klump är borta från magen nu när detta arbetet är klart! wihooo

Kommentarer
Postat av: Jennifer

herregud vad du är duktig caroline! (:

2008-09-14 @ 10:30:34
Postat av: lina

är det du som har målat , allt ?

Postat av: MIRRE

Fint det blev :D

2008-09-14 @ 14:24:31
URL: http://miir.blogg.se/
Postat av: Anonym

odd molly :D

2008-09-14 @ 20:37:51
URL: http://aleev.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är imponerad! Alla dina arbeten blir såå fina! Vilket proffs :)

Kramar Malin

2008-09-17 @ 10:06:48
URL: http://walin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback