som en söndag

har gått runt och fått för mig det är söndag hela dagen idag, fråga mig inte varför...  har varit allmänt seg faktiskt och inte riktigt kommit igång med allt, men trots det har jag ritat klart en kollektion med 10 outfits nu iaf. Var iväg och handlade fler färgpennor, plastfickor, pärmar och jordgubbar också, så har ätit två paket jordgubbar med svenks grädde idag , mums! I morgon börjar vi kl 9.00 med womenswear :D det är den kursen jag har längtat till sen jag började, så äntligen är det dax. efter det ska jag åka och köpa tyg, och sen hem och verkligen sätta fart för vi ska nämligen till skolan på lördag också? jag vet, men vår lärare är lite knepig, fast hon har varit designer för prada, det ni! nej, jag gillar faktiskt henne, vi har typ samma stil så det ska bli kul att göra denna examen om man tänker så.. I morgon åker malin och hennes familj till Genova och stannar ända tills på söndag så det blir bara jag och bibbi själva denna helgen, kommer nog kännas tomt.. Såg det första avsnittet av gossip girl idag och det skulle jag nog inte gjort. Nu vill ja bara se ännu fler! det var riktigt bra :):)




en liten oufitsbild från idag fast det är kanske lite
för långt avstånd för att kalla det "outfits bild" men strunt i de :)
gosig stickad tröja: från Zara
väska: Benetton
leggings: h&m
skor: bianco
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback