myyyycket plugg!!

som sagt för tillfället händer här inte mycket mer än plugg plugg & plugg. Var i skolan idag en snabbis för att visa upp det man gjort än så länge och hon gillade det, så det var skönt. Har även gjort klart 4 illustrationer idag till Personal design, lägger upp några bilder på det sen efter examen, för nu har jag ingen tid tråkigt nog. Ikväll hade jag tänkt göra klart den sista innan jag lägger mig och ikväll blir det sex and the city innan läggdags. Jag och bibbi har satt en stol mellan våra sängar och sen har vi datorn där på, försöker titta på ett avsnitt varje kväll iaf så man kommer ner lite i varv. Så ikväll blir det te och lite satc innan man ska sova.
Igår la vi oss runt 12, sen efter många snurrningar i sängen hör jag att bibbi nog fortfarande är vaken, då var klockan 1, så vi gick upp drack sånt här kamomill te som är muskelavslappnande och sen somnade vi till slut. Det är verkligen jobbigt att ständigt ha sitt arbete gnagande i huvudet på en. Ni anar inte hur skönt det ska bli efter dessa examen!
Nu ska jag fortsätta med den sista illustrationen :):):)  godnatt på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback