massa bilder

vad tiden springer iväg! nu är det bara idag och i morgon kvar tills terese och anna åker hem, men det känns som att sen anna kom så vet jag inte vart tiden har tagit vägen. det hände så mycket då. Igår var vi i stan en stund, åt pannkakor med nutella, kollade lite affärer och blev utelåsta! men det löste sig tillslut.. Sen på kvällen gick vi på en restaurang här i mitt område, blev pizza för min del, jag vet tråkig ! men jag var så hungrig och ville inte riskera att få något jag inte gillar, vilket är vanligt i detta landet.. och idag har det rent ut sagt ösregnat. Var i skolan från 9-12, teerse och anna fick följa med in också, men det tråkiga var att vi va typ bara 5 st i klassen (brukar vara runt 20) fråga mig inte varför, men lite fick dem se iaf.. sen gick vi runder i ösregnet och köpte gummisövlar till dem! så typiskt med vädret, det har varit fint väder sen jag kom till Milano efter sommaren, och samma dag som tirre kom blev det dåligt. varför ? lovar att det kommer bli fint igen så fort dem har åkt. Vår lärare sa idag också att om solen kommer fram så blir det oftast 24 grader direkt. Men det lär vi ju inte få uppleva :P
Ikväll ska vi ta en fika här i området, har inte bestämt oss för vilket fik ännu men det blir nog bra! i morgon ska vi antagligen ut till ett nytt ställe som jag själv aldrig varit på, får hoppas att det blir bra :)
här är några fler bilder från i onsdags när vi överraskade tirre! 

 
    
      

från igår



   
när vi blevv utelåsta, haha så synd om oss

 

restaurang besök :)
  
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback