hejdå milano?

så var det redan onsdag.. tiden går läskigt fort.. Idag har jag varit i skolan från 9 till 3, hade knitlab hela tiden, så är ganska slut i huvudet.. sen har jag städat lite, håller på att tvätta och nu äter jag en super god lasange :) efter detta blir det plugg tills på fredag, har en massa som ska visas då och jag har inte börjat. fast vi är ju ifs lediga i morgon, så jag har hela dagen i morgon också på mig, och det är ju ingen exam.
Nu är det bara exakt 2 veckor tills esse & louise kommer :D och som sagt direkt efter dem, (samma dag som dem åker hem) kommer tirre, wiihoooo! och sen på onsdagen kommer Anna :):) När dem har åkt hem, är det bara 4 veckor kvar tills vi har dem tre sista stora examenarbetena, sen 2 veckor tills det är diplom cermoni, vilket betyder att min mormor och farmor kommer :D sen åker jag tillbaks till sverige den 19 december.. det kommer kännas såååååååå konstigt att lämna allt här. bara hejdå lägenheten, hejdå alla nya vänner, hejdå skolan, hejdå hela fina milano.. uch, vill faktiskt inte ens börja tänka på det. tänk alla som går i min klass, vi är från hela världen. Jag menar francine från Indonesien kommer jag ju verkligen inte träffa mer, eller tatiana från Guatemala? det blir lixom ett hejdå för hela livet.. vad ska man säga? hejdå, ses aldrig igen! fyyy vad hemskt. Nej nu får jag inte bli deppig! jag har ju hela 2 månader kvar här, oj vad jag ska ta vara på tiden. milano i mitt hjärta låt mig besjunga lalalala... haha , nej riktigt så mycket tycker jag faktiskt inte om Milano om jag ska vara ärlig, men att jag kommer sakna det, är en självklarhet!
Var inne och betalade skolan idag, så i deras personalrum såg jag hur diplomen skulle se ut, hihi! det pirrade till i hela kroppen. det är som ett sånt hårt A3 papper, jätte fint :) fast vet ju inte om det kommer se exakt lika dant ut, men jag fick en sån underbar känsla i kroppen bara. Snart kommer jag ha ett sånt, kan inte fatta att jag är klar asså, nej nu börjar jag bara yra en massa och drömma mig bort. ska ta undan och sen sätta igång med plugget! har ju trots allt mycket jobb kvar ♥

 


Kommentarer
Postat av: mamma annika

Kämpa på gumman ! Det blir fullt upp nu med alla besök,va kul att mormor o farmor kommer.Ska skicka med en liten grej till dig när malin kommer så du får lite sverigekänsla.

kram

2008-10-09 @ 00:38:13
Postat av: alice

vad kul för dig med allt detta. men vad ska du göra när du kommer hem? plugga vidare eller jobba? vad blir du utbildad till där nere? jag har inte helt förstått det ännu :) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback