mycket på gång

nu är jag såååå trött, känns som det har hänt mycket nu på sista tiden, fast jag vet egentligen inte om jag har något speciellt att skriva? Igår var vi iaf runt och fottade affärer, dem hade ju spridit ut affärerna över typ hela Milano, så det gick ju inte snabbt.. Var hemma efter ca 6 timmar, då vi inte ens var klara.. Sen idag åkte jag iväg igen och fixade dem sista affärerna. Har hittat en hel del intressanta butiker nu efter alla dessa reaserchs. Vilket är bra till när Esse och Louise kommer, (min morbror och hans fru). och även för tirre och anna :D fast jag tror inte att vi kommer handla i dem affärerna vilket fall som helst, men kul att se ju. Nu har mormor och farmor också bokat biljett hit! dem kommer när jag ska få mitt diplom och sen åker vi hem tillsammans :):)

I morgon börjar vi 9 och slutar 12! sista lektionen inställd, så sen blir det helg! vilket kommer bestå utav plugg, eftersom jag inte har börjat på mitt magazin som ska lämnas in på måndag..

en affär som man hölt på att svimma i, alla dem fina märkena och hur stort som helst! fick inte fotografera där inne :/


Antonia, väldigt speciell affär med fin fina saker


Laura


vi poserar lite smått i butiksfönstret :P

Kommentarer
Postat av: Esse

Oj... jag ligger verkligen back i att följa bloggen.. Bra att du kollar upp affärer till oss! Snart ska det tok-shoppas!!! :-)

2008-10-19 @ 08:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback