terese har anlänt!!

första dagen med tirre i milano :D hon kom fram igår kväll så jag åkte och mötte upp henne på flygplatsen i  Malpensa. Förstod inte förens precis när hon hade landat att det var på en helt annan terminal, så jag fick åka nån buss och fattade ingenting! men som tur var så precis när jag kom in på terminal 2 så hann jag knappt reagera förens hon kom springande mot mig! blev så glad, har inte träffats på 7 månader och innan sågs vi varje dag i skolan, helt sjukt!
sen åkte vi bara hem snackade en massa och sen somnade vi gott.
Idag tog vi en skön sovmorgon, åkte in till stan runt 1 så terese fick se den fina kyrkan och vi gick runder i massa affärer, fast köpte ingenting. åt pannakaka med nutella och bara myste :)
sen åkte vi hem och köpte pizza, och nu ikväll tar vi bara det lugnt, har visat alla arbeten under hela året och ätit massor av godis som jag fick av tirre :D:D fick även leverpastej, kaviar, chokladpudding och varma koppen, hihi tack gumman <3

här är lite bilder från idag




- Nej jag vill inte köpa frö!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej!

Kikade runt och hamnade på din sida :) Ser att du bor i Milano, jag är nämligen sugen på att åka dit och plugga och undrar hur du fick dit boende?

Hade bra / Jonna

2008-10-28 @ 13:42:03
Postat av: Caroline

hej jonna :)

jag letade jätte länge men på massa olika sidor, men på denna sidan hittade jag min lägenhet:

http://milan.en.craigslist.it/apa/



hoppas du hittar något :) om du vill så kan du säga till mig om du hittar något, så kan jag säga om det är ett bra område.Kram!

2008-10-28 @ 22:11:54
Postat av: Jonna

tack så mycket :)

2008-10-28 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback