massa minnen!

idag har det blivt en egen hemmakväll med satc och pannkakor :D har verkligen frossat en massa, men det är man väl värd? provet gick också super idag, fick 100/100 :D kunde alltså inte bli gladare. har suttit och tittat igenom massa bilder, gått igenom typ varje mapp, det är så kul att sväva sig tillbaka till alla minnen. Vissa stunder när man tittar på något kort kommer man igåg hur glad man var då, andra gånger hur ledsen man var då. sen tänker man typ VA hur kunde jag ha på mig det?! haha , men så lär det väll alltid vara.. eller tvärtom, men gud, varför anväder jag inte det linnet oftare? Sen vips är man tillbaka i verkligheten igen, och minnena består som minnen :) men tacka gud för att det finns bilder, den som uppfann kameran borde få nobelpriset.

här med Maja från Maj, nästan precis kommit hem från egypten, vill vara brun nuuuuuuuuu


Kommentarer
Postat av: Anna

ellerhur! och det där va typ en tiondel av vad jag ville köpa :D massor med stickade godingar, man blir helt galen! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback