jag ska till Venedig :D

och jag är sååååå lycklig! det var inte alls planerat, eller ja, jag hade väll tänk på att åka dit, men idag i klassen så fick jag och sharona bara ett ryck, så vi bokade tågbiljetter redan på söndag, wihooo! har alltid velat åka dit. åka taxibåt och sånna gondoler i kanalerna, ååh det ska bli så kul! Fast vi stannar bara över en dag, vi åker redan 8 på morgonen, sen tar det 2 1/2 timme och sen stannar vi hela dagen och kvällen, sen åker vi hem kanske runt 8 eller 9.
jaaaaaa venedig here I come <3

 

Kommentarer
Postat av: Anna

åh va roligt, där är jättefint! Massa söta minismå kringelikrok gator och världens mysigaste caféer :)

Postat av: Jennifer

Där var jag i somras :D skitmysigt att åka gondol och sånt :) ha det supertrevligt!

2008-10-17 @ 19:13:05
URL: http://jenniferlillynicolinas.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag älskar Venedig, har varit där en gång.

2008-10-18 @ 11:49:20
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback