helluuu

jag vet, jag sover inte ännu fastän jag borde. men planerna blev lite omvända idag och tiden räckte inte riktigt till, men nu har jag pluggat på provet och det känns bra, så det är väll huvudsaken :)
Gick in på marias blogg nu precis och läste alla hennes frågor och svar, fick mig några goa skratt, både på vilka frågor vissa ställer och på marias svar :D sen pratade jag med henne på msn och jag kom fram till att det nog skulle vara pinsamt att ha en "frågestund" i min blogg, för jag vet inte ens om någon hade frågat nåt, hahaha :D såå mobbad! nej, men jag får väl ha en test nån gång! blir nog intressant..
Nu ska jag strax hoppa i bingen, börjar nämligen 9.00 i morgon :/ går enda tills 5, fast sen är det helg!
klippte mig idag, bara ca 5 cm och bokade tid för att fixa naglarna :) allt i mitt områder, frisören ligger 2 portar brevid min och nagelstudion på gatan mitt emot! skönt, det kommer man sakna när man kommer hem, att ha så nära till allt...
godnatt på er nattugglor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback