hej alla glada

idag har vi jätte läskigt väder, det är ganska kvaft och jätte disigt! det är typ som att ett stort täcke av avgaser har lagt sig över staden. Det brukar iförsej alltid vara ganska dimmigt på grund av avgaserna, men idag är det speciellt! fast mig gör det ingenting eftersom jag endå har pluggat sen jag kom hem.
Börjae 9.00 med knitwear lab, makinen kronglade, jag fick vänta på hjälp i en halvtimme, och tillslut när jag väl började göra det mönstret som jag ville så var lektionen slut, vilket resulterade i inget gjort på tre timmar!!! hatar verkligen sånt, och nu har vi inte alls många lektioner kvar och jag är nöjd med tre "samples" av dem jag har gjort. Vi ska ha minst 15, vilket betyder kanske jag måste göra 20 till. haha! ajja, annars får jag ta av dem som jag blev missnöjd med.

iallafall, idag är jag glad! för i morgon kommer min morbror och louise :D det ska bli så kul, vi ska shoppa, äta och mysa :) och på söndag kommer tiiiiiiiiirrrr! det ska bli fint väder i helgen ockcå vilket är ett stort +, det stod 20-23 grader och sol, hihi!

Sen en annan rolig sak, som jag inte ska berätta nu förens det är säkert, ett till besök nämligen! <3

aaaah det är inte långt kvar nu! 6 veckor kvar i skolan och 8 veckor tills jag åker hem!!

tirre och jag från typ 2004


Kommentarer
Postat av: Anna

haha mja, är endå sjukt sugen på italien, lite uppofringar får man vell göra ;p bli retarderad och grejer.. mjooo, de går lite sissådär, velar fram och tillbaka helatiden! men ska prata med nån som har koll på alla möjliga olika utbildningar så får de sätta mig nån stans ;) är så trött på helsingborg, blir lika förvånad varje gång du skriver att du längtar hit! haha, nää.. kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback