gääääsp

idag har varit en seg dag, lediga och allt. har varit på lidl och handlat mat, jag vet, jag tycker inte heller om lidl men här är det jätte billigt och bra när man ska köpa dyra saker som lax osv :):) sen har jag ritat klart tills i morgon och nu håller jag på att leta efter bilder och fakta om Venedig, ska nämligen ha det som tema till min exam i womenswear. Vi fick välja mellan bland annat Japan, Vienna, Sicilien och några till. Men Venedig har något speciellt, det där med att staden är byggd på vatten och man kan bara ta sig runt med båtar i staden, hur mysigt som helst!
I morgon börjar jag 9 och slutar 5.. ganska drygt, men lektionerna är som tur roliga :) nu ska jag titta på några avsnitt sex and the city och sen försöka lägga mig tidigt, för i morgon är dte ju faktiskt helg! och nästa vecka kommer mina besökare, ååh vad jag längtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback