capito bene, si, si

ååååh vad jag är rastlös! jag borde plugga, egentligen, men jag orkar verkligen inte, har absolut ingen lust . så får göra det i morgon och på torsdag. förstår inte vart veckorna tar vägen, skrämmande. idag har jag iaf snappat upp hur man stickar för hand. Kunde grunderna innan men nu börjar det gå snabbare och snabbare, har börjat på en halsduk idag faktiskt, och gjort två samples till mitt arbete. Nu ska man bara lära sig alla mönster osv, fast för hand! hmmm.. ja det kommer säkert det med. har alltid velat lära mig, så nu jevlar! :D I morgon går jag 9-12, maskin stickning.
Inatt åker davve till Ungern.. har hänt lite tragiska saker, men du vet att jag finns här! <3

Håller på att ladda ner The Hills nu, någon som har sett det? mina gossip avsnitt är nämligen slut nu :( och det är så jobbigt när man inte får se någon fortsättning, så nu måste jag börja titta på något annat haha!
 natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback