Qual che cosa

freeeeeeeedaaaaaaaaaaag. äntligen! det ska bli såååå skönt att sova ut. Ni anar inte hur mycket vi har i skolan nu. går ca 10-7 varje dag hela maj & juni, inklusive massa examensarbete.. denna veckan har vi börjat med tre nya kurser, techn. of materials, personal design & O Projekt heter kurserna. och alla verkar vara riktigt roliga och intressanta. Det händer så mycket i skolan nu så jag vet inte ens var jag ska börja. I början uppdaterade jag er om typ allt jag gjorde, men det är omöjligt nu. Fick förresten 30/30 på examen i mönsterkonstruktion :D:D hade verkligen inte väntat mig det, så blev super glad :) Idag blir det nog pluggkväll eller bara ta det lungt kväll. Sharonas kompis från sthlm kommer vid 11, så om hon ville ut, så drar vi till atlantiq, annars väntar vi tills i morgon. & snart kommer Aleks :D:D läääängtar så mycket! uch vill bara ut och shoppa, känns som att det var evigheter sen, köpte bara en väska och armband i Egypten, vi hann inte ens handla. Så i morgon kanske jag får ta mig en runda :) Hoppas ni får en bra fredagskväll, ciao ciao♥

image453

Kommentarer
Postat av: Anna

neej berätta ALLT du gör i skolan, du är min lilla guide typ, haha :D Grattis till mönsterkonstruktionen, mäkta imponerad, det är inte min starka sida :b

Postat av: T.

Går du i skolan på helgen med????

2008-05-12 @ 11:02:52
Postat av: mirre

DU ÄR SÅ SNYGG :D

2008-05-13 @ 13:11:48
URL: http://miir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback