helt ofattbart!

haha :D asså , ni kommer inte tro oss, men sanningen för tala för sig själv! Igår när jag och Aleks gick till old fashion, det roliga var att när vi kom var det heeeeelt dött! vi var typ först, så vi gick typ runder och segade, sen när allt kom igång så kom vi först in på VIP, efter att vi varit där ett tag ser vi några stora killar komma utanför, jag tänkte direkt att det typ var någon maffia eller något, för dem såg så stora och alla kollade efter dem. Sen tänkte jag inte mer på det, så efter en stund säger aleks, Carro , det är Markus Schenkenberg!! haha :D vi kollade flera gånger för att fatta att det verkligen var han , och det var det! haha men det är inte det bästa, det bästa är att vi tillbringade resten av kvällen med honom och hans fotograf Mikael! Han kom fram till mig typ efter 10 minuter och började prata italienska, jag bara , hehe jag är svensk! så tyckte dem de va skit kul, sen va vi med dem hela tiden, heeeeeeelt sjukt säger jag bara! och när vi skulle gå,, ville han att vi skulle följa med till hans hotelrum, vi bara , neeeej, haha, han var skit full också! men vi bytte nummer, alla 4, haha :D helt jävla sjukt! Världens första manliga toppmodell! verkligen ett minne för livet! :)

Jag får upptadera om vad jag och aleks hittar på sen, ska gå nu, för sharona , erwing och sofie kommer strax, så ska vi förfesta lite sen får vi se vart vi går.

Några bilder från igår (fick tyvärr inte fota honom, det kändes dumt också)

image467image468

image469

image470

Kommentarer
Postat av: mingla

Hur många besökare har du om dagen på ett ungefär? riktgit snygg blogg du har

Postat av: Tensta gymnasium

håller med dig helt ofattbart :D

2008-05-31 @ 22:57:21
URL: http://sp2cd.blogg.se
Postat av: LIA

så fina bilder! :)

2008-06-01 @ 00:04:06
URL: http://LiasHome.blogg.se
Postat av: diddi

SÅ SJUKT; nu ejag avis:O

2008-06-02 @ 11:02:56
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback