sabato

sitter för tillfället och väntar på att två tjejer från klassen ska komma, Laura och Sofie, och sen ska Hanen också komma :) vi tänkte gå till "the club" så ska äta lite gott här hemma före. är redan klar och det känns ganska segt. Men endå sköönt. Solade innan, har bränt mig som vanligt, fastän jag bara tog 10 min denna gången, lär betyda att jag inte solat på länge, en liten bleeekfis, men nu fick jag iaf lite färg. Igår blev det endå bara jag & bibbi som gick till ataltique, men de va faktiskt skit kul! vi skrattade hela tiden och dansade hela kvällen. I början var där bara massa gamlingar, vi bara vaaah vad e detta, haha. förra gången vi va där va det bara kineser. men dem försvann iallafalll helt plötlsligt. Vi trodde att det kanske var någon speciell kväll för äldre, tur det inte va det iaf! lägger in en liten bild från idag typ en halvtimme seen! hoppas ni får en trevlig kväll allesammans :)


image373

Kommentarer
Postat av: mirre

din lilla neger :D

Postat av: Anonym

gud vilken fin klänning du har, vart är den ifrån?

2008-04-02 @ 19:43:23
Postat av: Anonym

tack, den är från oddmolly :)

2008-04-04 @ 00:17:46
Postat av: Anonym

fruktansvärt söt klänning :)

2008-04-12 @ 23:49:28
Postat av: Hamraz

LOVE THE DRESS =))

2008-04-27 @ 00:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback