please don´t stop the music!!

Igår blev en lyckad kväll, hade verkligen roligt med er tjejer! Vi var här från 9 ungefär, satt och snackade och åt lite gott. sen vid halv 12 tiden åkte vi till cardorna med metron. Det blev inte "the club" det blev old fashion istället! alltså vilket ställe, förutom att det är alldeled för mycket folk. men vi märkte inte av det så mycket tack vare Hannen som flörta med en vakt så vi fick komma in på VIP avdelningen, haha :D så kul vi hade. Man måste egentligen boka bord och betala massa extra för att vara där. Åkte hem runt halv 4 sen sov Hannen och Sofie här :)
Idag har jag bara pluggat, snart gjort klart min Colour presentation, alltså vi ska göra olika kollage med bilder och massa sånt, så nu är jag snart klar med collagen. Sen återstår ganska mycket till.. Anneli tog massa roliga bilder igår när vi var där inne, men tråkigt nog så har hon tappat sitt minneskort :/ men här är iaf lite bilder från min & Hannens kamera!


    
    

bild 1. Bibbi och Malin
bild 2. jag & Hannen
bild 5. Sofie från vår klass

Kommentarer
Postat av: Marie

Var är ditt linne/klänning köpte?

2008-03-23 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback